środa, 22 lutego 2012

Inspirowana Coco Chanel

Z czym kojarzy mi się Coco Chanel? 

Pierwsza myśl, jaka przychodzi mi do głowy to kobiecość. 
Kobiecość, która nie wyraża się w wulgarności, 
ale w subtelnym podkreśleniu kobiecych kształtów. 
W swojej stylizacji zdecydowałam się na połączenie
czerni i bieli, nowoczesności z tym, co w dawnych czasach było uznawane za modne.
Co mam na sobie?
spódniczka: No Name, zakupiona na szafie.
bokserka: Cherokee - SH
buty: Atmosphere - SH
kapelusz: F&F, kupiony na wyprzedaży w Tesco za całe 15 zł ;) 
korale: No Name
róża: z osiedlowej drogerii
srebrny pierścionek



Co myślicie o tej stylizacji? 
Jakie są Wasze modowe inspiracje? 

73 komentarze:

  1. Bardzo udana, jak dla mnie świetna na letni, ciepły wieczór, wypad we dwoje do przytulnej kawiarenki... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest świetna!:) Groszki <3

    dla mnie modowym celem jest miętowy żakiet i koronkowa sukienka;) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi sie podoba, sliczne grochy :>

    OdpowiedzUsuń
  4. mm jaka sexi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo, bardzo kobieco! Groszki są niesamowicie stylwoe, kapelusz wygrywa :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kliknęłam lubię to ;) ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Specjalnie dla Ciebie postaram się dodać zjdjęcie w małej czarnej:) Tylko najpierw muszę wrócić do domu. ( w piątek, bo mieszkam w internacie....)

    OdpowiedzUsuń
  8. A zapomniałam! Masz śliczną spódniczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna spódniczka!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne połączenie. Kapelusz jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajna stylizacja :)
    kropki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna ta stylizacja . :>

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładna rzeczywiście nawiązuje do Coco Chanel też ją bardzo lubię i podoba mi się jej styl :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie to wygląda, no i pasuje do myśli przewodniej :) zapraszam do mnie na nowy post, może masz ochotę się poobserwować? buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. tak to ta metoda z wodą :) a stylizacja super, szkoda, że nie pokazałaś sie w kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna spódniczka!
    U nas konkurs, do wygrania piękna, nowa torebka, zapraszamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. stylizacja bardzo mi się podoba. Przypomniały mi się lata 60 hehe .:)

    www.madziulka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. róża wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej podoba mi się kwiat we włosach. Niepozorny akcent ale piękny!

    OdpowiedzUsuń
  20. to hokej na trawie jest :D w golfa nigdy nie grałam :(

    super spódniczka :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Heh gdyby taka była to na 10000% by mi się spodobała! ;p
    Ładnie wyglądasz! Uwielbiam czerń pod każdą postacią! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna stylizacja! :)

    + obserwuję.;)
    urherts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz.
    Nowy post.Zapraszam.:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zestaw :)
    Chcesz może się poobserwowac? Buziole

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna stylizacja :)pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  26. ale cudne!
    ładnie tutaj : )))
    haha wiem .. pizza jest fajna ! :D
    obserwuje i licze na to samo ; )

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładna stylizacja !
    ZAPRASZAM do mnie na NOWY post : - D

    OdpowiedzUsuń
  28. jeszcze tylko nierozłączny papieros i istna Coco:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Coco jest chanel również:)
    Swietnie prezentuje się całość:)

    OdpowiedzUsuń
  30. przepiękna baskinka!


    dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie do mnie!


    rebellook.blogspot.com


    :D

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny blog
    Obserwujemy???

    OdpowiedzUsuń
  32. Spódniczka i kapelusz bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mogłabyś mi podać jeszcze swój email, bo do listy uczestników muszę wpisywać emaile ? :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialne!!! :)
    Akurat tak na wyjazd do Paryza ;)
    Dziekuje za twoje rady i cieple slowa!!!!
    obserwuje i zapraszam do tego samego ;)))
    xo xo!
    -B.

    OdpowiedzUsuń
  35. dziękuję;) bardzo ładnie wyglądasz;) życzę powodzenia w konkursie;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Paryski outfit ;-)
    Dodałam do obserwowania, mega blog ;-)
    Pozdrawiam xoxo
    http://the-mania-show.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna stylizacja! ;D
    U mnie nowa notka (:
    <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Mnie się podoba:)
    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  39. oczywiście,że zagłosowałam,bardzo mi się podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  40. boski outift :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo klasycznie i pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. wspaniały zestaw, bardzo kobieco! :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Jeden kolczyk jest w porządku, gorzej jak ktoś ma z 10 na twarzy, trochę przesada wtedy.

    Bardzo ładny zestaw, choć nie w moim stylu :)
    Świetna spódnica, na szafie często można wypatrzeć fajne ciuszki :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  44. Jasne, już głosuję <3
    U mnie nowa notka!
    (:

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawy blog :)
    Obserwujemy ;>
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetnie, idealnie trafione zestawienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. bardzo ładnie wszystko się komponuje :)
    zapraszam do mnie na nowy post :)
    obserwujemy :)?

    OdpowiedzUsuń
  48. Rewelacyjna spódniczka. Połączenie czerni i bieli jest nieśmiertelne i zawsze wygląda dobrze

    OdpowiedzUsuń
  49. kropki wracaja do mody ;0

    OdpowiedzUsuń
  50. Dopiero teraz zauważyłam kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  51. mnie sie podoba roza we wlosach :)

    ps: Jeżeli jesteśzainteresowana to u mnie na blogu trwa rozdanie, a do wygrania magicznego jajeczko do makijażu beauty blender :)

    OdpowiedzUsuń
  52. ładne <3
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Właśnie specjalnie dla Ciebie dodałam post z małą czarną:)
    Zareklamowałam Twojego bloga. Może teraz Ty zrobisz też jaką specjalnego posta dla mnie?:)

    OdpowiedzUsuń
  54. fajny zestaw i super zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  55. Jestem zdania jak czerpać pomysły to tylko od najlepszych! Coco Chanel wraz ze swoją zagmatwaną acz ciekawą biografią jest po prostu ikoną. Uroczy kapelusz, świetna stylizacja!
    Obserwuję i zapraszam do obserwowania - dopiero zaczynam ;)
    monikaorlik.blogspot.com
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo ładna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  57. świetnie ta baskinka wygląda;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że mój post zainteresował Cię na tyle,
że postanowiłaś/eś pozostawić po sobie ślad :)
Proszę tylko o jedno - nie spamuj!
Nie martw się, jeśli zostawiłaś/eś komentarz lub dodałaś/eś mnie do obserwowanych - na pewno zajrzę do Ciebie w wolnej chwili.