poniedziałek, 20 sierpnia 2012

CHI Organics - szampon + kuracja odżywiająca

Kilka miesięcy temu otrzymałam od Ambasady Piękna
paczuszkę, w której znalazłam szampon oliwkowy i kurację odżywiającą.
Mogłyście o tym przeczytać TUTAJ.
Producent obiecuje wiele, dlatego też byłam pełna nadziei 
na poprawę kondycji moich włosów. 
Szampon ma między innymi nawilżać, odżywiać i chronić kolor naszych włosów. 
Natomiast kuracja odżywiająca ma odbudowywać suche i zniszczone włosy. 

Jak to natomiast wygląda w praktyce? 
No cóż moim włosom ta seria zdecydowanie nie przypasowała. 
Robiłam kilka podejść, jednak nie potrafię się do niej przekonać.
Jednak po kolei. 

Szampon oraz odżywka mają obłędny zapach,
jest to jakby połączenie cytrusów z oliwą,
niestety zapach ten nie utrzymuje się na włosach i znika praktycznie chwilę po umyciu. 

Szampon ma dosyć gęstą konsystencję i dzięki temu jest wydajny. 
Pieni się naprawdę dobrze, jednak jego rozprowadzanie na włosach to istny koszmar.
Włosy strasznie się plączą i nie da się ich dokładnie umyć  bez szarpania. 
Nie ma mowy o przeczesaniu włosów palcami. 
Myślałam, że po nałożeniu odżywki ulegnie to zmianie, 
niestety podczas spłukiwania odżywki dzieje się dokładnie to samo. 

Szamponu użyłam kilkakrotnie i za każdym sytuacja się powtarzała
byłam więc zmuszona stosować go razem z inną odżywką Biovax,
która je wygładzała i dzięki temu nie plątały się, w trakcie spłukiwania. 

Jakie są efekty na włosach? 
Włosy po umyciu wyglądają naprawdę dobrze,
są lśniące i gładkie, a zarazem nabierają objętości.
Niestety już następnego dnia przetłuszczają się,
co dla mnie jest po prostu nie do przyjęcia.
Od szamponu wymagam, aby włosy były po umyciu świeże przynajmniej dwa dni,
tutaj natomiast zdarzały się sytuacje, że włosy umyte rano wieczorem były już do niczego. 

Efektów używania odżywki nie zauważyłam wcale,
jednak mogło być to spowodowane tym, iż nie używałam jej przez dłuższy okres czasu,
gdyż po prostu się do niej zraziłam.
Podsumowując:
PLUSY:
--> zapach (niestety tylko w takcie mycia)
--> lśniące włosy po umyciu
--> naturalne składniki, bez parabenów i siarczanu soli.

MINUSY: 
--> szampon plącze włosy 
--> następnego dnia po umyciu włosy są już przetłuszczone 
--> cena 

Seria wylądowała, więc na półce do wymiany, być może ktoś zechce dać jej szansę.
Na moich włosach jednak zdecydowanie się nie sprawdziła. 

P.S. Przypominam o rozdaniu - KLIK

28 komentarzy:

  1. Oj takie piękne opakowanie a takie przetłuszczanie którego nie zniose..

    OdpowiedzUsuń
  2. już na wstępie ten szampon odpada a przeczytałam tylko minusy.... mam suche włosy plączą się niesamowicie po wymyciu i bez tego szamponu mam problemy:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Włosy plącze pewnie ze względu na to że jest z naturalnych składników :/. Przynajmniej u mnie tak się zachowują wszystkie naturalne szampony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak, ale ten plącze o wiele bardziej niż wszystkie inne, z którymi miałam do tej pory do czynienia :(

      Usuń
  4. lovely blog
    xx the cookies
    share the feeling
    visit <3
    samecookiesdifferent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie też by się raczej nie sprawdził, strasznie plączą mi się po myciu włosy;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się opakowania, ale jeśli przetłuszcza włosy to niestety nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli plącze i przetłuszcza to niestety nie, bo mam z tym problem :(

    OdpowiedzUsuń
  8. nie używałam, szkoda że u Ciebie się te produkty nie sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  9. ojj, jak przetłuszczają, to nie dla mnie. moje włosy już same z siebie się zbyt mocno przetłuszczają :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli tak prędko przetłuszczają się włosy to odpada od razu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Naturalne skladniki sklaniaja do kupienia! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy jeszcze nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  13. tym samym - nie dam jej szansy:p

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten szampon wgl się nie opłaca, codziennie trzeba było myć włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ajajaja jaka szkodaaa bo kosmetyki CHI sa bardzo dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  16. wygląda ciekawie, ale moje włosy są bardzo "wybredne" co do szamponów. :< obserwuję i liczę na to samo: dooms-ka.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  17. czyli nie warto próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. szkoda iz sa to takie buble, bo wyglada naprawde ciekawie :(

    OdpowiedzUsuń
  19. jak mocno plącze to u mnie odpada, połowy włosów bym nie miała ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygladaja ciekawie i to co producent nam proponuje, to wyglada ciekawie i kolorowo, ale widocznie tak nie jest ;/

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że mój post zainteresował Cię na tyle,
że postanowiłaś/eś pozostawić po sobie ślad :)
Proszę tylko o jedno - nie spamuj!
Nie martw się, jeśli zostawiłaś/eś komentarz lub dodałaś/eś mnie do obserwowanych - na pewno zajrzę do Ciebie w wolnej chwili.