piątek, 3 sierpnia 2012

Wakacyjne rozdanie - Mini do zgarnięcia :)

Hej! Dziewczyny :) 
Obiecałam rozdanie, więc oto i ono :) 
Tym razem do zgarnięcia sukienka widoczna na poniższym zdjęciu. 
Rozmiar S, 
na metce 32/34, ale to typowa eseczka :) 
Sukieneczka króciutka, typowa mini.

Co należy zrobić, aby zdobyć losy? 
1. być publicznym obserwatorem bloga - 1 los (konieczne)
Dodatkowe losy można zgarnąć wykonując następujące czynności:  
2. polubić home-life-me na "fejsbuku" KLIK - 2 losy
3. dodać zdjęcie mojego rozdania z linkiem przekierowującym na swoim blogu
(poza notką - np. z boku bloga)  - 2 losy
4. dodać mojego bloga do blogrolla - 3 losy


Łącznie można zdobyć aż 8 losów.

Zgłaszamy podając w komentarzach następujące informacje:
1. obserwuję jako ..... 
2. Lubię TAK/NIE (imię i pierwsza litera nazwiska)
3. Notka TAK/NIE - link do notki4. zdjęcie TAK/NIE - link do bloga
5. blogroll TAK/NIE - link do bloga
6. mail ;) 

Dziewczyny z "loży komentatorskiej" otrzymują dodatkowy los,
jeśli tylko wyrażą chęć wzięcia udziału w rozdaniu. 

Nie biorę pod uwagę zgłoszeń osób,
które dodały mnie do obserwowanych przy poprzednim rozdaniu, 
a po ogłoszeniu wyników usunęły. 

TYLKO pierwszy warunek, jest warunkiem koniecznym.

Nie musisz posiadać własnego bloga, wystarczy, że dodasz mnie do obserwowanych. 

Zgłaszamy się do 3 września ;) 

P.S. Włączyłam tutaj moderowanie komentarzy, 
więc nie przejmuj się jeśli Twój nie pojawi się od razu :) 

24 komentarze:

  1. sukienka nie w moim stylu, dlatego nie będę blokowała innym drogi i nie wezmę udziału w rozdaniu, przepraszam :(
    toner? hmm... powiem Ci, że to całkiem ciekawe rozwiązanie, dziękuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję od dawna jako czarownica :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. obserwuję jako czencz
    2. Lubię: NIE
    3. Notka TAK- http://kogo-to-obchodzi.blogspot.com/2012/08/rozdanie-zjawa.html
    4. Zdjęcie TAK- http://kogo-to-obchodzi.blogspot.com/
    5. Blogroll TAK- http://kogo-to-obchodzi.blogspot.com/
    6. agii-dd@o2.pl

    Ps.: Dziękuję za skomentowanie mojego wpisu, mam nadzieję, że będziesz częściej wpadała na mojego bloga :)
    Zaobserwowałabym twojego nawet gdyby tutaj nie było żadnego rozdania. :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. obserwuję jako violaa9
    2. Lubię TAK Wioletta K
    3. Notka NIE
    4. zdjęcie NIE
    5. blogroll NIE
    6. violaa9@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też! Poważnie! Wtedy była ogromna mobilizacja, jakiś cel.. Teraz się rozleniwiłam. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne rozdanie. :) powodzenia wszystkim. ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety nie mój rozmiar więc spasuję;) Ale chętnie informację dodam na swoim blogu przy najbliższej notce;)

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. obserwuję jako - meerryfy
    2. Lubię TAK - Patrycja W.
    3. Notka NIE
    4. zdjęcie NIE
    5. blogroll NIE
    6. patrycja.wlodarczyk@opoczta.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. obserwuję jako Milusanka
    2. Lubię NIE
    3. Notka NIE
    4. zdjęcie NIE
    5. blogroll NIE
    6. mail : kasiablek13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia wszystkim! :)
    oj tak, warto zyc, moze i przynosi nam złe wspomnienia, ale chyba więcej jest tych dobrych chwil :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako Joanna_26
    lubię na FB: jako Joanna B.
    mail: kabanos_25@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  12. to nie ma na co czekac tylko sie pakowac i jechac :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna, choć troszkę nie w moim stylu ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. obserwuję jako kafetka
    2. Lubię nie
    3. Notka NIE
    4. zdjęcie NIE
    5. blogroll NIE
    6. anastazja1923@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. obserwuję jako Ania
    2. Lubię NIE
    3. Notka NIE
    4. Zdjęcie TAK + http://tierra-es-mia.blogspot.com/
    5. blogroll NIE
    6. tierra.es.mia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. obserwuję jako agnieszkazg
    2. Lubię TAK, Agnieszka I.
    3. Notka NIE - zdjęcie NIE
    5. blogroll NIE
    6. mail: agoooooosia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie biorę udziału w rozdaniu, ale pozostałym życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne rozdanie, ale nie skorzystam. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako : natkuuu
    Lubię TAK, Natalia S.
    Notka Nie
    Zdjęcie Tak, natkuuu.blogspot.com
    Blogroll Nie
    Mail : littlenathalie14@gmail.com

    ;33

    OdpowiedzUsuń
  20. nie mój rozmiar :(

    OdpowiedzUsuń
  21. 1. obserwuję jako Rincewind99
    2. Lubię - nie mam fb
    3. Notka - nie
    5. blogroll TAK http://rincewind99.blogspot.com/
    6. mail rincewind9998@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. obserwuję jako ZajacKicak
    2. Lubię TAK Kasia D.
    3. Notka NIE
    4. zdjęcie NIE
    5. blogroll NIE
    6. mail ZajacKicak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że mój post zainteresował Cię na tyle,
że postanowiłaś/eś pozostawić po sobie ślad :)
Proszę tylko o jedno - nie spamuj!
Nie martw się, jeśli zostawiłaś/eś komentarz lub dodałaś/eś mnie do obserwowanych - na pewno zajrzę do Ciebie w wolnej chwili.