sobota, 21 kwietnia 2012

Zjawa w wersji "light" ;))

Dzisiejsza stylizacja troszkę jaśniejsza niż wszystkie,
specjalnie dla Karoli :) 
Pogoda dopisała, termometr wskazywał ponad 15 stopni, więc można było troszkę poszaleć :))
Wyjęłam z szafy dawno zapomnianą bluzkę, której jeszcze nigdy na sobie nie miałam ^^
Oczywiście z powodu koloru, który widzicie na poniższym zdjęciu.
Bluzka - SH
Spodnie - Terranova
buty - allegro 
kolczyki - Centro 
Nie mogło oczywiście zabraknąć moich nowych bucików,
które właśnie dzisiaj do mnie dotarły.
Wiem jedno - kocham je miłością wielką :))) 

Jak Wam się podoba Zjawa w wersji "Light"? ^^ 


P.S. Przypominam o rozdaniu - KLIK,
które trwa do jutra, do północy (22 kwietnia)

93 komentarze:

  1. Fajne szpilki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. buty ;D uwielbiam :)właśnie przypomniałam sobie, że za butami też miałam dziś popatrzeć :( i zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. koszula ma fajny wzór :) a szpileczki są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te buty... one są boskie, cudowne, wspaniałe, oddaj mi je :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej mnie w twojej stylizacji podobają się buciki i bluzka - po prostu świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne buty .!
    a orzeszki to jest nie wiem dokładnie z czego robione ciasto, z którego robi się małe kulki a potem się smaży w takiej patelni specjalnej, później wypełnia się to masą - w moim przypadku mama nadziewa zawsze masą czekoladową i na koniec cukier puder .;) hieh.. to tak w skrócie .;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki ^^ Ale do idealnego koloru jeszcze mi daleko;)
    Szpilki bomba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za komentarz ;*
    Boskie szpilki ;**
    obserwuję jak możesz to dodaj się też u mnie zależy mi ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzka jest super :) A buciki przepiękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna ta Zjawa :) pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  11. wygladasz nieziemsko ;) ! ubieraj sie tak czesciej ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajna stylizacja - piekny czerwony kolor na pazurkach:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. No mi już wczoraj zmienili :(
    Ślicznie wyglądasz, a buty cuuuudo<3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne fotki ;p O jejku jak ja kocham te buty ! Zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie buty ;o świetne są.
    podoba mi się tu ;p obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny outfit - boskie buty !

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo odważna bluzeczka!
    Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. buty są śliczne :)
    Niestety, pewnie ten nowy interfejs wejdzie, a szkoda, bo w ogóle go nie ogarniam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Buciki przepiękne! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystko piękne, i świetnie połączone ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie będę oryginalna - śliczne buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakochałam się w tych szpilkach <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale szpile!!! Boskie! Poluję na takie! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowne sa te buciki :)
    szpile ogromne !
    Niestety ja jestem za wysoka na takie szpilki a z checia bym jakies przygarnela :( :)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczna bluzeczka i butki :)

    zapraszam:
    http://look-and-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo się podoba !
    Śliczne buty ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Buty są MEGA!:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. buty są świetne :)
    ale pewnie ciężko się w nich chodzi, co ?
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wbrew pozorom chodzi się o wiele lepiej, niż z trochę niższych :)
      Są idealnie wyprofilowane i wyważone, więc nawet nie odczuwa się tej wysokości :)

      Usuń
  29. Fantastyczne buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. O wow, podoba mi się ta stylizacja, masz świetną figurę ! ^^
    Obserwuję, liczę na to samo z Twojej strony :)

    A co do Twojego komentarza na moim blogu, to nie pokażę się w nowej fryzurze, bo nie cierpię sobie robić zdjęć, brzydko na nich wychodzę xD

    OdpowiedzUsuń
  31. buty urocze, ale bluzka zbytnio nie przypadła mi do gustu...

    OdpowiedzUsuń
  32. uhuuu z butami to ładnie poszalałaś : )

    OdpowiedzUsuń
  33. super !

    obserwuję licze na to samo

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowna bluzka i buty ! <3

    obserwujemy ?
    w wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    http://marikaemstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. sliczne buciorki a w tej pastelowej bluzce to sie zakochalam! masz fajna fryzurke, kucyk dodaje ci fryolnosci :) dzieki za odwiedziny u mnie, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne buty! koszula też mi się podoba :)

    bardzo dobry blog, muszę wpadać częściej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. No buciki piękne! Jednak cały dzień na takiej szpilce, czy to na polskim chodniku czy w aucie to jakasa masakra dla mnie, wiec podziwiam!!:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ślicznie.! :)
    obserwujemy.?

    Zapraszam do mnie - http://kolorowe-ciuchy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. kolor bluzki jest bardzo dobry :) zazdroszczę butów!

    OdpowiedzUsuń
  40. cudowne buciki! fajny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawie, obserwujemy?
    www.daily-thinks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Otagowałam Cię na moim blogu :)
    Będziesz miała czas to zajrzyj ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mi się bardzo podoba :) Bluzka jest świetna, musisz ją zacząć zakładać regularnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak to się stało, że jeszcze nie skomentowałam tej notki???
    Już nadrabiam i uniżenie proszę o wybaczenie :D
    Wyglądasz świetnie, a te buty! <3 Boskie:)
    Częściej powinnaś się tak nosić kochana :* Zwłaszcza wiosną i latem - ślicznie Ci! :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna stylizacja! A ta koszula ... i buty... mm ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudowne buty no i jesteś ładna. ; )
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  47. Buty oraz bluzka ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny strój i boskie buty! :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Zostałaś otagowana na moim blogu w tagu pt. 11 questions :) zachęcam do odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Noo ja to przede wszystkim widze tu buty! Są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  51. CUUUUUDOWNE BUUUTY <3 zakochałam sie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. no za butki to bym życie oddała;)

    OdpowiedzUsuń
  53. rewelacyjny look :) koszula jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  54. Otagowałam Cię :D
    Więcej informacji u mnie:
    tuo-dulce.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Wygodne są buty na platformie? Nie bolą nogi? : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty bardzo wygodne :) swobodnie można w nich "śmigać" :)

      Usuń

Cieszę się, że mój post zainteresował Cię na tyle,
że postanowiłaś/eś pozostawić po sobie ślad :)
Proszę tylko o jedno - nie spamuj!
Nie martw się, jeśli zostawiłaś/eś komentarz lub dodałaś/eś mnie do obserwowanych - na pewno zajrzę do Ciebie w wolnej chwili.