niedziela, 1 kwietnia 2012

Kwiecień plecień :)

Pogoda ostatnimi czasy nas nie rozpieszcza,
natomiast nieustannie zadziwia :)
Nie odważę się chyba dzisiaj na wyjście z domu.
Mam więc dla Was zestaw z ubiegłego tygodnia,
czyli wtedy kiedy było zimnawo, ale przynajmniej śnieg nie leżał na chodniku :) 
Co mam na sobie? 
Płaszczyk - Divided
Tunika - Sweet Memory
Leginsy - Atmosphere
Torebkę i buty już znacie :) 
Z racji tego, iż pogoda była wtedy znośna,
odważyłam się nawet ściągnąć płaszczyk,
coby pokazać Wam moją tuniczkę w całej okazałości ;) 

Jak mija Wam weekend?
Czy u Was też taka pogodowa mieszanka? :)
 ****** 
Przypominam o rozdaniu KLIK

71 komentarzy:

  1. świetne polączenie szarosci ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie pada śnieg ale jak już dojdzie do styczności z ziemią- topi się :D

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się stylizacja, bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiększaj zdjecia, będzie sie lepiej oglądało :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki :) chociaż miał wyjść bardziej czerwony :D

    Ze stylizacji najbardziej podobają mi się torebka i buty :) Pozd4awiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie wyglądasz :)

    co to znaczy lakier dwufazowy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hehe napisałaś przy lakierze ;) ooo ale dwufazowych zmywaczy to ja jeszcze nie widziałam :) dobrze działa ?

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne stylizacje :) może dodamy siebie nawzajem do obserwowanych?

    OdpowiedzUsuń
  9. W Gdańsku wczoraj padało : /
    Załamuje mnie ta pogoda.
    Ładnie wyglądasz.
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Udany zestaw :) dziekuje za komentarz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciuchy są świetne . ; ]]
    Uwielbiam kolory w odcieniach szarego . <3 .
    Pogoda jest niestety okropna . Aż strach wyjść z domu . ; <

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie pogoda to porażka.. śnieeg. !
    spokoo zestaw.;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda. ja mam łupież ZAWSZE po syoss'ie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny płaszczyk; dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. buty mi się bardzo podobają ;)

    kita jak najbardziej sztuczna ;)
    zapraszam częściej, będzie mi przemiło! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. mieszanka wybuchowa !

    lubię takie zestawy proste i ciemne;) fajnie te pasy się wtopiły w tło ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne ubrania, zapraszam do mnie . ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ladnie, moje ulubione kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kolory zestawu takie jak niebo za oknem..
    swietna ta tuniczka. ; ))

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie na szczęście śniegu nie ma. :)
    A co do stroju, jest ciekawy i podoba mi się Twoja tuniczka :D

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie też śniegu nie ma- za to wiatr hula :P

    OdpowiedzUsuń
  22. pogoda jest straszna! założyłam dzis do pracy kozaki bo miało padać i być zimno i ble a okazuje się, ze obecnie swieci piekne sloneczko a ja się gotuję :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz!^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda, że takie ponure kolory, ale ładnie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. genialnie :)!
    dziękuję za komentarz :)
    jeśli spodobał Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. super stylizacja :)
    noo! tutaj pięknie jest i zimą jak i latem! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przyznam się szczerze, że sama nie chodziłam na kręgle, ale od pewnego czasu zaczęło mnie to interesować i jakoś tak wyszło:)
    Pięknie wyglądasz;)
    Strasznie podobają mi się butki^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wyglądasz:) buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie dziś raz słońce, a raz deszcz:( Nie lubię takiej pogody!

    OdpowiedzUsuń
  30. ślicznie wyglądasz! :D

    no u mnie pogoda niezaciekawa, a weekend spędzony na lenistwie. xd

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie pogoda w kratkę :)
    Świetny płaszczyk i buty ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. Zjawa ale masz fajną torbęęęę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. ciekawy blog, fajny płaszcz, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. ładny płaszczyk :) dzięki za odwiedziny i zapraszam częśćiej

    OdpowiedzUsuń
  35. Pogoda jest okropna :(
    Mam podobne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  36. dziękuję Ci:) fajne butki!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładnie, chociaż szaro. :) A mi szary i inne ciemne kolory nie pasują, blond urok, ta.

    OdpowiedzUsuń
  38. Płaszczyk super, szukałam czegoś podobnego ostatnio. ;)
    P.S. Dzięki za odwiedziny u mnie. ;)
    pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Pięknie wyglądasz:) Jak mnie tu dawno nie było- Przepraszam za to:)
    I to ma być wiosna jak jest taka pogoda?:) Szok:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny strój!:) Bardzo podoba mi się płaszczyk

    OdpowiedzUsuń
  41. aktualnie u nas pada deszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. u nas aktualnie też jest ponuro i szaro... :(
    ładnie;))

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo mieszana ;D czasem nawet śnieg ;D

    OdpowiedzUsuń
  44. u nas dzisiaj bvyło przepiękne słońce! Pozdrawiam, Lona

    OdpowiedzUsuń
  45. Pieknie wygladasz na tych zdjeciach. Zaprezentowalas swietna stylizacje. Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ślicznie wyglądasz. Zapraszam do mnie, na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo fajnie wyglądasz . ładnie dobrane ubrania :)

    Zapraszam do mnie.było by miło gdybyś zaobserwowała!:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że mój post zainteresował Cię na tyle,
że postanowiłaś/eś pozostawić po sobie ślad :)
Proszę tylko o jedno - nie spamuj!
Nie martw się, jeśli zostawiłaś/eś komentarz lub dodałaś/eś mnie do obserwowanych - na pewno zajrzę do Ciebie w wolnej chwili.