sobota, 14 kwietnia 2012

2xTAG - 5 urodowych obsesji i 50 pytań do.. Zjawy :)



Zasady tagu:
1) Napisz kto Cię otagował i zamieść zasady
2) Zamieść baner tagu i wymień 5 rzeczy w Twoim wyglądzie, na których punkcie masz małe obsesje.
3) Staraj się myśleć kreatywnie i nie przepisywać odpowiedzi od innych;)
4) Krótko wyjaśnij swój wybór. Możesz także wkleić zdjęcie każdego elementu ciała.
5) Zaproś do zabawy 5 lub więcej blogerek.

Zostałam otagowana przez gosika90

Moje obsesje: 

1)  nawilżone usta
To zdecydowanie moja największa obsesja. Zawsze mam przy sobie balsam
lub pomadkę ochronną, a kiedy już zdarzy mi się, że wyjdę z domu bez niej 
- natychmiast szukam najbliższego kosmetycznego. 
Pomadki ochronne mam dosłownie wszędzie - w torebkach, kieszeniach, 
na półkach w domu, w szufladach, a nawet w kieszeniach mojego faceta. 

2) paznokcie
Pomalowane paznokcie sprawiają, ze czuję się bardziej kobieco.
Raczej nie zdarza mi się wyjść z domu bez koloru na paznokciach :)
Ewentualnie zadowalam się odżywką ^^ 

3) dłonie 
Krem do rąk mam w każdej torebce oraz na półeczce przy łóżku.
Nie lubię uczucia suchej skóry na rękach. 

4) włosy
Moją obsesją są ciągłe, dosyć widoczne zmiany fryzury.
Nic nie spowoduje takiego uśmiechu na mej twarzy,
jak długie włosy ścinane na krótko  - wiem, jestem dziwna.

5) skóra
Marzy mi się idealnie gładka, aczkolwiek jestem zbyt leniwa
i nadal nic z tym nie robię, ale to się zmieni.
Publicznie obiecuję :) 


Kolejny TAG to: 
Tak więc pytajcie, moje drogie :) 

Taguję następujące osoby: 

32 komentarze:

  1. ile masz wzrostu ?:)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 171 cm :) kiedyś myślałam, ze to mało,
      ale odkąd upodobałam sobie wysokie szpilki - mam czasami wrażenie, że to jednak zbyt wiele ^^

      Usuń
  2. tag nr 1: mam identyczne obsesje, oprócz dłoni :)
    tag nr 2: który tag podobał Ci się najbardziej :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uff! już myślałam, ze jestem z tym sama ^^
      hmm.. który? w sumie sama nie wiem - urodowe obsesje bardzo przypadły mi do gustu, aczkolwiek "7 grzechów głównych" również zaliczam do tych fajniejszych :)

      Usuń
  3. fajny tag :) też muszę mieć nawilżone usta, haha! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. włosy to zdecydowanie największa obsesja większości kobiet ! :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja pierwsza obsesja jest też moją obsesją:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie martw się, kochana, ja też jestem totalnym beztalenciem! Wzór jest na tyle łatwy, że wszystkie niedociągnięcia można zatuszować :) Mam nadzieję, że Ci wyjdzie i koniecznie dodaj zdjęcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czym się interesujesz ?
    Bardzo podoba mi się ten tag :) Włosy to moja obsesja ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj.. dużo tego :)
      piłka nożna - kiedyś numer jeden, teraz troszkę zaniedbałam ze względu na brak czasu. Ponad to psychologia wychowawcza, ogólnie tematy z dziedziny wychowania są mi bliskie. Żywo interesuję się tematem przemocy partnerskiej.

      Usuń
  8. ulubiony film i serial tv?
    spódniczka czy spodnie?
    zima czy lato?
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film: niezmiennie, od lat "Młodzi Gniewni" :)
      serial: obecnie "Przepis na Życie"
      **
      Zazwyczaj, na co dzień wybieram spodnie,
      aczkolwiek spódniczki uwielbiam i jeśli tylko mogę zakładam je chętnie :)
      **
      Zima? Lato? Ciężki wybór :) Najchętniej wybrałabym wiosnę lub jesień, bo mają odpowiednie temperatury dla mnie. Nie lubię ani upałów, ani mrozów - jednak zmuszona do wyboru, wybieram lato ^^

      Usuń
  9. Również ostatnio mam obsesję na punkcie nawilżonych ust, gdyż niestety zdarza mi się, że pękają więc muszę mieć pomadkę zawsze przy sobie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Mam siostrę, młodszą o 7 lat, już pełnoletnią ^^

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Na blogspocie jestem od niedawna, prawie dwa miesiące.
      Natomiast podejmowałam już wcześniej kilka prób, które zazwyczaj pozostawały efektem mojego słomianego zapału. Prowadzę jeszcze bloga na onecie - dotyczącego mojej codziennej pracy z dziećmi, ostatnio jednak trochę go zaniedbałam.

      Usuń
  12. Ja też zawsze mam krem do rąk w torebce, polecam Ziaja;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nice ideas)

    http://natcosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny tag ;D Może też go zrobię ;)


    Pytanie:

    Twój ulubiony balsam do ciała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsamów raczej nie używam, więc wymienię masło: Perfecta Spa, waniliowo -pomarańczowe :)

      Usuń
  15. wiesz, też mi się właśnie wydaje że rzęsy są podkręcone troszkę. Jak dla mnie ten tusz robi dosłownie wszystko co dobre z rzęsami :)
    ps: napisałam komentarz w twojej zakładce wymiana :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję ;*
    Ja również zawsze mam przy sobie błyszczyk, o paznokciach już nie wspomnę, zawsze pomalowane :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Krem do rąk - musi być ze mną cały czas!

    OdpowiedzUsuń
  18. Też bym chciała mieć czas na coś takiego:)
    Co do dłoni-mam to samo!

    OdpowiedzUsuń
  19. też wszędzie mam pomadki błyszczyki itp oraz kremy do rąk! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. też muszę miec zawsze nawilżone usta. Nienawidzę suchych skórek! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja rowniez uwielbiam malowac paznokcie! ;*
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że mój post zainteresował Cię na tyle,
że postanowiłaś/eś pozostawić po sobie ślad :)
Proszę tylko o jedno - nie spamuj!
Nie martw się, jeśli zostawiłaś/eś komentarz lub dodałaś/eś mnie do obserwowanych - na pewno zajrzę do Ciebie w wolnej chwili.