wtorek, 21 sierpnia 2012

Na upały tylko Maxi ;)

Uwielbiam Maxi, zawsze i wszędzie :)
Mogłabym w nich chodzić non stop,
co zapewne zauważyłyście śledząc moje stylizacje.
Dzisiaj pokażę Wam moją Black&White,
bawełnianą, wygodną i jakżeby inaczej - ukochaną ^^ 
Połączyłam ją z płaskimi bucikami z dodatkiem złota,
które mogłyście już podziwiać TUTAJ.
Z dodatków zdecydowałam się na duże, czarne kolczyki,
oraz zegarek połączony z koralikową bransoletą.
Do tego dwa moje ulubione pierścionki - piasek pustyni i szeroka obrączka. 
Aby jednak nie było zbyt nudno dołożyłam do tego  kolorowe okulary,
które upolowałam kiedyś w SH :) 
Na głowie tym razem szybki koczek,
gdyż w takie upały rozpuszczone włosy nie są zbyt praktyczne :) 

Podobają Wam się takie połączenia? 

99 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię maxi :)
    A co do poczty, to ja jestem w stanie zrozumieć, że nie noszą ze sobą większych paczek, bo jak kogoś nie ma, to muszą to targać ze sobą cały dzień. Ale pocztówkę? Paranoja!

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka jak dla mnie nie bardzo. Krój bardzo ładny ale te paski do mnie nie przemawiają... okulary the best

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest, jest :) Serdecznie polecam zakup ! Ja sama mam teraz wielki dylemat, bo na stronie można znaleźć mnóstwo pięknych zapachów i ciężko zdecydować się na jeden:)

    A ja zupełnie odwrotnie, nie lubię siebie w maxi sukienkach i spódnicach, mam wrażenie, że mnie poszerzają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. och! Jak patrzę to żałuję, że jestem zbyt niska do okazów typu maxi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na niskich dziewczynach Maxi też mogą wyglądać rewelacyjnie :)

      Usuń
  5. Śliczna sukienka :D

    http://vanilias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. o mam takie okularki tylko rozowe ;p
    ślicznie Ci w tej maxi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mój gust ale fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię długich sukienek.
    Ale ty wyglądasz w nich ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki za odwiedziny:)

    świetna ta sukienuszka:) musi być mega wygodna:)

    http://santhanaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki mojemu parapecikowi również miałam niezłą orkiestrę w nocy :P
    Wielbię wszelkiego rodzaju maxi dress! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks so much for stopping by my blog and for your lovely comment.

    Love the maxi dress,always my go to dress for summer,so comfy and chic.I also love your John Lennon/vintage looking sunglasses!

    Hope your well and are having a wonderful day x

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie :)
    ja lubię takie sukienki, chociaż nie do kionca dobrze się w nich czuję. Muszę się chyba przyzwyczaić, że sukienki opinają biodra itd. A mam je dość szerokie i stad czuje sie nie do konca dobrze w tym. ;) Inna kwestia - podobno dobrze w tym wygladam, ale wiadomo-moje odczucia moga byc inne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też raczej wąska w tych partiach ciała nie jestem ;)
      Ale najważniejsze to chodzić w tym, w czym się dobrze czujemy i na nic nam się zdadzą pozytywne opinie innych, jeśli Nam osobiście dana rzecz nie pasuje ;)

      Usuń
  13. Śliczna sukienka, świetnie na Tobie leży;)

    OdpowiedzUsuń
  14. tylko właśnie tego pierwszego razu się boję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi!!
    I just discovered your blog and I love it! you're so feminine and fresh...
    I'm now following you, so I'll be very glad if you fllow me in return
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna kieca, świetne oksy
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ci do twarzy w tej sukience :) Cały zestaw jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  18. kurde na kimś maxi podoba mi sie strasznie ale na sobie nie bardzo wygladam w niej okropnie jak mały trol. ale na tobie pieknie

    OdpowiedzUsuń
  19. nice look.

    xx m

    http://thisishowwerule.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. a aj w swojej szafie nie mam żadnej maxi ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. очень классный образ!Давай дружить, я уже ;) http://lengilochka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. hey beautiful! LOVE the outfit =) I'm especially lusting over those sunglasses! Anyways, thanks so much for stopping by and commenting! I'm your newest follower via google! I'd love fo you to come by and maybe follow as well? =)

    xoxo
    http://sensiblestylista.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Podobają mi się takie rzeczy maxi, niestety nic takiego nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja bym sie chyba zabila w takiej;)
    ale fajna jest;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym jej nie zamieniła za nic innego i wbrew pozorom wcale się nie plącze między nogami ^^

      Usuń
  25. uwielbiam takie koczki :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Очки классные. У моего друга похожие, но синие))
    SuSunny`s Life

    OdpowiedzUsuń
  27. Очки очень круты ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. ślicznie! też lubie takie sukienki, ale rzadko się na nie decyduje

    OdpowiedzUsuń
  29. I ładnie Ci w maxi :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Również je lubię jednak od czasu do czasu ;) Do Ciebie idealnie pasuje :) Dziękuję, pozdrawiam i obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  31. podoba mi się Twoja fryzura, pasuje Ci.
    nie lubię maxi.

    OdpowiedzUsuń
  32. ja w maxi średnio się czuje jak tyczka taka:P ale Tobie ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super sukienka. :)
    Lenonki także.

    OdpowiedzUsuń
  34. genialna ta sukieneczka, ja szukam dla siebie maxi, ale nie moge znalezc takiej, która by mi odpowiadala ;(

    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Niedawno zakochałam się w MAXI jednak uważam,że nie każdemu one pasują i należę niestety do tych gorzej wyglądających w MAXI osób ;( Ty za to prezentujesz się świetnie! ;))

    OdpowiedzUsuń
  36. oooo tak ! na upąły też uwielbiam maxi !
    piękne dodatki dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  37. jej, uwielbiam sukienki maxi! czemu tylko muszę być taka niska...? :((
    taaak, faktycznie, trochę mam tych włosów ;p jednak są strasznie poniszczone, niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  38. Fantastyczna maxi !

    obserwuje ;]

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajowo :)
    Ja zapraszam do siebie na słodką biżuterię koniecznie zajrzyj ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Na pewno sukienka musi być bardzo wygodna:)
    I jakie fajne masz Lenonki!

    OdpowiedzUsuń
  41. Kurcze, zazdroszczę Ci takiej maxi! :) Ja nie moge się przekonać do swojej spódnicy, pewnie przez mój niski wzrost (tak, jestem krasnalem! :D). Fajnie wyglądasz, pozytywne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam serdecznie! :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja znalazłam świetną spódnicę maxi w maminej szafie, ale z jakichś względów nie mogę się przekonać żeby ją założyć! Ehh kobieca logika :D

    OdpowiedzUsuń
  43. O! Moja-Twoja ulubiona sukienka ;)
    Uwielbiam Cię w tej fryzurze! I na ostatniej fotce też - zwariowana profesor Zjawa!

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam maxi)
    Piękna sukienka i bransoleta.

    Przyjdź do mojego bloga: http://askadelia.blogspot.com
    Byłbym szczęśliwy!

    OdpowiedzUsuń
  45. Dziekuje bardzo miło mi to slyszeć kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  46. ciekawie ;)) sukienka ma bardzo ładny krój ;))

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  47. Sukienka fajna, ale zegarek bardzo mi sie spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  48. dziękuję pięknie!
    pozdrawiam
    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja niestety nie mogę chodzić w sukienkach maxi, bo wyglądałabym jak karzełek :<

    OdpowiedzUsuń
  50. oł jeee ale masz lenonki! i sukienka super!

    OdpowiedzUsuń
  51. Maxi zawsze spoko :D wyglądasz ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. ślicznie Ci w koku! Ładna maxi :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Masz świetną figurę do tego typu sukienek ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  54. Połączenie bardzo mi się podoba. Plus za dodatki!
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  55. świetna stylizacja i lenonki <3
    magdalenstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Hey! love this post =) you look adorable <3
    visit me:http://cherryfashion-k.blogspot.com/

    xx
    K.

    OdpowiedzUsuń
  57. lovely pics <3


    XOXO
    Antonella di www.beautifulinmyway.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetne wyglądasz ;)
    zapraszam :
    http://whereverigo.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  59. bardzo ładna sukienka;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Fajna ta maxi:) I koczek pięknie do niej pasuje:)

    Martyna

    PS: Trochę się u nas zmieniło. Od teraz można odwiedzić dwa blogi:

    lifestylowo-modowy:
    ladiesteaparty.blogspot.com

    oraz kulturalny:
    ladiescoffeeparty.blogspot.com

    Zapraszamy:)

    OdpowiedzUsuń
  61. jest jest mój koemnatrz jest numerkiem 100 ♡

    OdpowiedzUsuń
  62. zauważyłam, że maxi to twoja ulubiona długość :) ta jest w sam raz na upały. Piękna bizuteria, kiedyś pracowałam w bizuterii i zegarek jaki masz na ręku był jednym z moich ulubionych modeli :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że mój post zainteresował Cię na tyle,
że postanowiłaś/eś pozostawić po sobie ślad :)
Proszę tylko o jedno - nie spamuj!
Nie martw się, jeśli zostawiłaś/eś komentarz lub dodałaś/eś mnie do obserwowanych - na pewno zajrzę do Ciebie w wolnej chwili.