niedziela, 2 września 2012

Czerwień z Rimmela

Podążając w dalszym ciągu drogą czerwieni na pazurkach
udało mi się kupić w promocji lakier Rimmel.
Do tej pory nie miałam do czynienia z lakierami tej firmy,
postanowiłam więc przeżyć ten pierwszy raz :) 
Lakier na pazurkach prezentuje się tak: 

Konsystencja lakieru jest idealna do nakładania, 
a pędzelek płaski i dosyć szeroki. Szczerze mówiąc 
wbrew pozorom początkowo  nakładanie nim lakieru
sprawiło mi pewną trudność. Jednak po kilku próbach okazuje się, 
że jest to jednak pewne ułatwienie :) 

Lakier schnie dosyć wolno,
więc ja wspomagam się przyspieszaczem z Avonu,
dzięki temu dosyć szybko mogę nałożyć kolejną warstwę.

Jak z trwałością? 
Niestety kiepsko - przynajmniej na moich pazurkach.
Już tego samego dnia pojawiły się pierwsze odpryski,
a dodam iż nie przemęczałam się wtedy zbytnio ;) 
Po małych poprawkach wytrzymał jakoś kolejny dzień, 
ale niestety trwałością nie zachwyca.

Lakier łatwo zmywa się z pazurków,
nie barwiąc nam przy okazji całej dłoni na czerwono ^^

Kolor jest jednak naprawdę śliczny,
więc mimo mizernej trwałości nie spisuję go jeszcze na straty :) 
Zwróćcie uwagę, jak cudownie błyszczy na pazurkach.
To nie jest efekt widoczny tylko na zdjęciu, ale również w realu :) 

PLUSY: 
--> kolor
--> konsystencja 
--> pędzelek 
--> bardzo dobre krycie
MINUSY
--> trwałość, a raczej jej brak 
Kupujecie lakiery Rimmela?
Chwalicie je sobie, czy raczej nie należą do Waszych ulubieńców? 

29 komentarzy:

  1. Wszystkie lakiery Rimmela jakie dotąd używałam były świetnie napigmentowane i często wystarczała jedna warstwa a co za tym idzie bardzo szybko wysychały.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam jeden lakier Rimmel'a ale jakimś wielkim ulubieńcem nie jest

    OdpowiedzUsuń
  3. mam go i uwielbiam ten lakier

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje bardzo ! ;)
    Świetny odcień czerwieni, ja niestety zawsze jak chce kupić taki odcień jaki mam w głowie, w myślach to nigdy na taki nie trafię ! A ten jest super ;)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam Rimmel 60 seconds i byłam mega zadowolona z trwałości- jedyny lakier, który po 1 dniu (!) mi nie odpryskiwał :) No ale- wszystko od paznokci też zależy.

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie miałam lakieru Rimmela. na lato, zwłaszcza jeśli chodzi o nietypowe kolory, np pomaranczowy, kieruję się zwykle ceną. I wg mnie bardzo dobrze sprawdziły się lakiery Coral. kosztują 5 zł, a "trwały" 4 dni, może nawet 5 :))

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam go, jest świetny ; ).
    bardzo fajny blog ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm mi tam rimmel dluzej wytrzymywal na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo różnych trendów w modzie, myślę, że taka własnie głęboka czerwień na pazurkach nigdy nie przestanie być kobieca, elegancka, seksowna. Ponadczasowy kolor - jak mała czarna ( sukienka)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze do czynienia z tymi lakierami:)

    OdpowiedzUsuń
  11. o, mam go (;uwielbiam ten kolor na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja rzadko kiedy kupuje te lakiery:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze tego lakieru, ale chcę jakiś kupić w tym odcieniu więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny odcień czerwieni i do tego ślicznie błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. rzeczywiście kolor piękny :) taka krwista czerwień :)w ogóle uwielbiam czerwień na paznokciach :)(

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubie lakiery Rimmela ze wzgledu na jakosc i pedzelek :) Wystarcza "dwa machy" i paznokiec juz pomalowany :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam czerwień na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  18. SLICZNY INTENSYWNY KOLOR :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja osobiście w lakierach najbardziej cenię sobie konsystencję i trwałość, bo niestety należę do tych osób, którym posługiwanie się pędzelkiem idzie jak krew z nosa. Ani jeden z lakierów Rimmela z którymi miałam dotychczas do czynienia nie sprawdził się pod tym względem, dlatego stronię od tej firmy.

    Dodaję do obserwowanych, będę tu zaglądać częściej ;)

    http://www.nitkafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. nigdy jeszcze nie miałam lakieru z Rimelli,więc muszę wypróbować , ale twoje paznokcie mi się podobają , masz b.ładny kształt. Obserwuję i będę tu częściej ^^ liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam te lakiery i ich pędzelki <3!

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny kolor! pięknie wygląda na pazurkach..:)

    <3

    OdpowiedzUsuń
  23. mam parę lakierów z Rimmel'a i są całkiem ok. Myślę,że dobra baza i kolor trzyma się nam długo nawet tej najtańszy ;)
    Od nie dawna polubiłam czerwień na nowo.
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiekny kolor :-)))

    Ja jeszcze nigdy nie probowalam lakierow z Rimmela :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. lubię te lakiery - są stosunkowo tanie i efektowne

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że mój post zainteresował Cię na tyle,
że postanowiłaś/eś pozostawić po sobie ślad :)
Proszę tylko o jedno - nie spamuj!
Nie martw się, jeśli zostawiłaś/eś komentarz lub dodałaś/eś mnie do obserwowanych - na pewno zajrzę do Ciebie w wolnej chwili.