sobota, 3 marca 2012

Calvin Klein - Splendid Collection - czarny z drobinkami

Lakiery Calvina Kleina znalazły się u mnie całkiem niespodziewanie
- dostałam je w prezencie urodzinowym od mojej podopiecznej i jej mamy.
Mogłam więc dołączyć do mojej kolekcji lakiery,
których ze względu na cenę sama nigdy bym sobie nie kupiła :) 

Całość zapakowana była w fajne pudełeczko i prezentowała się naprawdę efektownie :)
Zdjęć zapakowanych lakierów nie mam, gdyż byłam tak zachwycona prezentem,
iż został on natychmiast odpakowany ^^
Na pierwszy ogień poszedł kolor czarny, z efektownymi drobinkami - odcień 71307.

Obstawiam, iż różowy w ogóle nie doczeka się swojej kolejki,
bynajmniej na moich paznokciach :)
Zapraszam, więc do zakładki "wymianki", gdyż chętnie wymienię go ja inny ^^
Czarny natomiast prezentuje się tak: 



Konsystencja lakieru jest idealna do nakładania, 
mimo tego - nakładanie sprawiło mi sporo problemów.
Pędzelek jest dosyć krótki, a na górze szeroki i kwadratowy,
co powoduje, iż nasza możliwość podglądu co i jak nakładamy jest ograniczona ^^
Lakier szybko schnie,
można bardzo szybko zacząć nakładanie drugiej warstwy.
Niestety powierzchnia paznokcia po pomalowaniu jest nieco chropowata,
co według mnie jest dużym minusem, gdyż strasznie tego nie lubię ^^

Jak z trwałością? 
Na początku myślałam, że będzie masakrycznie,
gdyż kilka godzin po nałożeniu lakieru dostrzegłam na swoim paznokciu odprysk,
mało tego - pojawił się on na środku paznokcia!
Jednak na szczęście okazało się to chyba jakimś nieszczęśliwym przypadkiem,
bo przez następne dwa dni lakier utrzymywał się wyjątkowo dobrze.
Pierwszy odprysk (słownie: jeden) pojawił się pod koniec trzeciego dnia,
co jak na moje paznokcie jest nie lada wyczynem ;) 
Z natury nie pozwalają one lakierowi utrzymać się zbyt długo 
i odpryskują już następnego dnia, ew. po 2 - 3 dniach;)
Lakier nosiłam na paznokciach prawie cały tydzień (!),
aczkolwiek czwartego dnia naniosłam pewne poprawki ^^ ,
nałożyłam lakier w miejsce odprysku i dołożyłam kolejną warstwę
- ku mojemu zdziwieniu po tym zabiegu wyglądał jak świeżo nałożony! ;)

Niestety dosyć trudno się zmywa,
jednakże nie rozmazuje się po całym palcu ;)
Najlepiej zmywać zmywaczem z acetonem.

ZALETY:
--> bardzo ładne kolory
--> dobra konsystencja lakieru 
--> trwałość - bardzo dobra, jak na moje paznokcie. 
--> zdolność do "modyfikacji" ^^
WADY: 
--> krótki pędzelek
--> trudno się zmywa, zmywacze bez acetonu praktycznie go nie ruszają
--> cena (z tego, co udało mi się znaleźć, ok. 25 - 30zł za sztukę,
nie podam dokładnej, gdyż jak pisałam wyżej - dostałam go w prezencie)

Miałyście jakieś doświadczenia z lakierami CK?
Jakie są wasze wrażenia?

38 komentarzy:

  1. Ja kupuję lakiery najczęściej Selene :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie;) Ale szkoda wydać mi tyle kasy na lakier:)
    Może tym razem Ty zrobisz jakąś stylizację dla mnie?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za czarnymi nie przepadam, a ich zmywanie to katorga... ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. ten różowy/koralowy wygląda świetnie! masz ładny kształt pazurków ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dosyć drogi, wybieram te tańsze, szybko mi się nudzą, także wole przeznaczyć pieniądze na coś innego ;)Ale różowy - bardzo ładny !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne kolorki, ja styczności niestety nie miałąm ale wyglądają ciekawie ;)
    Zapraszam na chanceforlovexoxo ! Nowa notka, pierwszy mail, pierwsza rada ;D czekam !

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm ja raczej nie kupuję tak drogich hehe ale jak są trwałe to super :))

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze nie mialam od niego lakierow, mialam za to podklad, i tak srednio mi sie podobal :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam i raczej nie będę mieć, chyba że też dostanę w prezencie. Kupuję zwykłe lakiery od 2-5 złotych i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten pomarańczowy podoba mi się chyba najbardziej :) ja też nie kupuję bardzo drogich lakierów do paznokci

    OdpowiedzUsuń
  11. ja chyba tylko czarnego bym nie użyła :) a najczęsciej zapewne ten niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny ten czarny!!:D Nigdy ich nie miałam, więc nic nie mogę na ich temat napisać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna te lakiery .Zapraszam do mniehttp://nikoss-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam ale ten czarny z drobinkami fajnie wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś średnio przepadam za ciemnymi lakierami, ale u Ciebie na paznokciach ten wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie musi wyglądać ten lakier :) Tak pogoda jest świetna:) Aż na dwór chce się wyjść:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak często u Ciebie jestem, a w ogóle nie miałam Cie w obserwowanych;/

    OdpowiedzUsuń
  18. strasznie nie lubię kiedy lakier nie chce się zmywać:)

    OdpowiedzUsuń
  19. przyzwyczaiłam się już, że im ciemniejszy lakier, tym gorzej się zmywa, a z brokatem to już w ogóle tragedia :) ale różowy za to baardzo przypadł mi do gustu, w sumie poszukam w drogeriach jakiegoś tańszego odpowiednika :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny ten czarny lakier!


    ________
    dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. W swojej kolekcji jeszcze nie mam lakierów CK (:
    Różowy i czarny wyglądają cudnie <3

    OdpowiedzUsuń
  22. a ten niebieski może być ciekawy^^ też chce taki prezent xd

    OdpowiedzUsuń
  23. i tak jak na Calvina Kleina to nie są drogie, dobry psot :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Różowy ma świetny odcień ;).

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ja nie lubie ciemnych kolorkow :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ładny jest jednak wole jasniejsze kolorki

    OdpowiedzUsuń
  27. niestety nie miałam, ale z chęcią wybróbuje :)
    powiedz , jakie kolory Cie interesuja ( nietstey nie mam drogich lakierów, wiec moge zaproponowac kilka) :))

    OdpowiedzUsuń
  28. podoba mi się ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  29. recenzja pudru juz za jakis czas, a dzis moge Cie zaprosic na notke na temat podkladku MAC :)

    OdpowiedzUsuń
  30. chętnie bym przygarnęła taki lakier :)
    zapraszam na mojego nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ojej, a ja bym chetnie zobaczyla jak ten roz wyglada na paznokciach.:-/

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że mój post zainteresował Cię na tyle,
że postanowiłaś/eś pozostawić po sobie ślad :)
Proszę tylko o jedno - nie spamuj!
Nie martw się, jeśli zostawiłaś/eś komentarz lub dodałaś/eś mnie do obserwowanych - na pewno zajrzę do Ciebie w wolnej chwili.