sobota, 8 września 2012

Z gorsetem w roli głównej..

Są czasem takie dni, kiedy pogoda nastraja mnie optymistycznie
i mam wtedy ochotę na jaśniejsze barwy ;) 
Wrócę więc do chwil, kiedy słoneczka nie brakowało i pokażę Wam taki zestawik. 
Główną częścią garderoby miał być jasny gorsecik, 
który wyszperałam kiedyś w SH. 
Do gorsetu dobrałam bombkę Zip,
 a całości dopełniły platformy, które doskonale już znacie. 
Z dodatków jedynie delikatny wisiorek i okulary, 
które przy takiej ilości słońca są wręcz niezbędne.
Uśmiech oczywiście obowiązkowy ;) 
Jak Wam się podoba "jaśniejsza" Zjawa? :)

91 komentarzy:

  1. ten gorset jest wspaniały <3 zakochałam się!
    wyglądasz przecudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw, cudownie wyglądasz :3

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny outfit! podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje za odwiedzenie mojego bloga :)
    śliczny zestaw, podoba mi się ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny zestaw :):)
    wyglada jak sukienka :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tym łądnym ubraniem przypomniałaś mi lato,które niestety zostało za nami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tym łądnym ubraniem przypomniałaś mi lato,które niestety zostało za nami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki fajny gorsecik w SH? Aż ciężko uwierzyć jakie perełki czasem można dostać :)
    Swietnie prezentuje się wraz z tą spódnicą!

    OdpowiedzUsuń
  9. W SH naprawdę czasem można skarby trafić:) Swietnie dobrany strój:) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny gorset, ładnie Ci w jasnych kolorach :) Szkoda że już nie ma takiej pogody :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę ślicznie wyglądasz!
    Podoba mi się ten gorset, śliczne masz szpilki *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Przesliiiiczny stroj! Tak, gorset wymiata :) dziękuję za komentarz, zapraszam na nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gorsecik jest fantastyczny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna stylizacja - zakochałam się w gorsecie ;)

    http://www.nitkafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. starsznie mi sie poodba ! :) genialnie wygladasz pasuje do Ciebie taki zestaw

    OdpowiedzUsuń
  16. jaakiiii gorseett ♥ jej !

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo się podoba taka wersja <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny gorsecik i spódniczka też niczego sobie ;)
    Cudownie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  19. gorset i uśmiech sprawiają, że jestem bardzo na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  20. no i piękny zestawik, naprawdę, bardzo dziewczęcy!

    OdpowiedzUsuń
  21. Apaszki u mnie to ostatnio częsty dodatek :)) Dobrze rozwiązują problem biżuterii :))
    Świetny gorset! I w dodatku z sh, gratulacje! :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuje bardzo ! ;) Piękna góra !

    OdpowiedzUsuń
  23. super ;). Tak skomponowane, że wygląda jak sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. witaj, fajnie to wszystko zestawiłaś:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Super strój :)
    Pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja, buty super :)

    OdpowiedzUsuń
  27. gorsecik jest świetny i razem też ładnie się prezentują ;]
    obserwuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. ja probowalam ze skarpeta, ale jakos mi z nia nie wychodzilo :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajna stylizacja.:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz świetnie! :) Cudowne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Powiem Ci ,że gorsecik świetny ; ))

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo fajna stylizacja :)
    dziękuję za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  33. "jaśniejsza" Zjawa jest super, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie i kobieco:) Aaaa jak mi się ten gorset podoba, chcę taki:)

    OdpowiedzUsuń
  35. mnie sie bardzo podoba :) gorsecik jest piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Genialny look i piekne cieliste szpilki!!!

    ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤
    pozdrawiam:):* i jak zawsze zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  37. świetnie wygląda wszystko to razem połączone:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  38. jaśniejsza Zjawa na plus :D a gorsecik świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  39. platformy nude - uwielbiam! obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  40. zjawiskowo wyglądasz :) świetne masz nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny gorsecik :) Spódnica urokliwa :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale jesteś wysoka.
    W sh bardzo czesto mozna coś ciekawego znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  43. podziwiam za chodzenie w takich butach ! : )
    wyglądasz ślicznie !
    Obserwuję oczywiście ! :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Wyglądasz prześlicznie, cudny gorsecik :)

    OdpowiedzUsuń
  45. bombowo wygladasz;) najpierw zastosuje ostra diete a pozniej z checia takie cos zaloze;))

    obserwuje i zapraszam na rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  46. ślicznie kochana - spódniczka wiele zyskuje w obecności gorsetu i tego suwaczka

    OdpowiedzUsuń
  47. śliczny gorsecik!
    obserwuję i czekam na wiecej : )

    http://lifestyle-moullis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Hej, dzięki za przemiły komentarz i odwiedziny u mnie, na pyzoletce:)
    Wyglądasz ślicznie, taki gorsecik pozostaje dla mnie w sferze marzeń, bo chyba nie miałabym odwagi założyć podobnego, a jeśli już bym się na to zdobyła, to najpewniej wciąż bym go podciągała do góry:D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny zestaw- gorset jest cudowny :))) buty nude są idealnym dopełnieniem :)))

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo ładnie Ci w jasnych rzeczach :)

    OdpowiedzUsuń
  51. wyglądasz oszałamiająco, super, genialnie !

    dziękuję za odwiedziny mojego bloga :) mam nadzieje, że wpadniesz znowu kiedys : >

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękne zdjęcia! :) cudowna kolorystyka, cały zestaw i klimat zdjęć! :) a pierwsza fotka mistrzowska :* obserwuję i zapraszam do Mnie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  53. fajny blog i zdjącia :-P zaprszaam do mnie: http://wero-vera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. świetna stylizacja, jedna z najlepszych! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale super sukieneczki :) Ogólnie bardzo fajny blog , obserwuję i będę zaglądała tutaj częściej.
    Ps. dziękuje za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  56. ładny gorsecik;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo ładnie wygladasz, ale brakuje mi tu koloru :)
    Zapraszam na nową notkę :)
    Klaudia.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że mój post zainteresował Cię na tyle,
że postanowiłaś/eś pozostawić po sobie ślad :)
Proszę tylko o jedno - nie spamuj!
Nie martw się, jeśli zostawiłaś/eś komentarz lub dodałaś/eś mnie do obserwowanych - na pewno zajrzę do Ciebie w wolnej chwili.