niedziela, 30 września 2012

Jesteśmy jagódki, czarne jagódki :)

Na paznokciach tym razem jagodowo :) 
Lakier firmy, z którą do tej pory styczności nie miałam.
Vollare. Colorado, numer 402
Jak się spisał? O tym za chwilę. 
Spójrzmy najpierw, jak prezentuje się na paznokciach :) 
Konsystencja
Lakier jest dosyć rzadki, ale nie na tyle, aby "rozlewał się" na paznokciu.
Pędzelek idealny do nakładania, dwa machnięcia i paznokieć równiutko pokryty :) 
Trwałość
Jak dla mnie baaardzo zadowalająca, przy moich niepodatnych paznokciach wytrzymuje ok. 3 dni,
raczej nie odpryskuje, co najwyżej ściera się przy końcówkach.
W przypadkach braku czasu ja radzę sobie z tym, w ten sposób, że po prostu "koloruję" końcówki
i paznokcie wyglądają jak nowe ;) 
Zmywanie
Zmywa się dosyć dobrze, aczkolwiek lakierem z acetonem.
Ja używam obecnie tego z Isany i ten nie miał ze zmyciem lakieru żadnych problemów.
Nie rozmazuje się po całej dłoni ;) 
Krycie
Kryje bardzo dobrze, już jedna warstwa wystarczy, 
aby wyglądał na paznokciach naprawdę fajnie, 
jednak wtedy kolor jest zdecydowanie jaśniejszy, dlatego ja nałożyłam drugą warstwę. 
PLUSY: 
--> cena (ja zapłaciłam za niego 3.50zł)
--> trwałość
--> łatwe nakładanie
--> szybkie wysychanie :)
MINUSY: 
--> nie zauważyłam 

Używałyście kiedyś lakierów z tej serii?
Jakie są wasze wrażenia? :) 

24 komentarze:

  1. Nie używałam lakierów z tej serii ale wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kolor i bardzo ładnie się prezentuje na paznokciach ;]
    nie miałam nigdy do czynienia z tymi lakierami ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ufam tanim lakierom ale ten wygląda przyzwoicie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tym, jak lakiery z "wyższej półki" zawiodły, cena przestała być dla mnie wyznacznikiem ;)

      Usuń
  5. śliczny kolorek, gdzie mozna kupic lakiery z tej serii? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam w jednym ze sklepów "wszystko za" :)
      Szczerze mówiąc nigdzie indziej się z nimi nie spotkałam. Jednak na pewno można zamówić przez internet :)

      Usuń
  6. Mam lakier w tym odcieniu z Avonu i nie powiem, żeby się u mnie sprawdził..
    Chyba mi się przejadł ten odcień, ale zawsze ciekawie jest pooglądać i posłuchać ludzi, którzy mają inne zdanie :)
    Zapraszam do mnie, nowy post i zalezy mi na ocenie kogoś z zewnątrz! :)
    Z góry dzięki, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba :) i ładny kolor :)
    Zapraszam Cię na mojego bloga jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna wersja z końcówkami ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że mój post zainteresował Cię na tyle,
że postanowiłaś/eś pozostawić po sobie ślad :)
Proszę tylko o jedno - nie spamuj!
Nie martw się, jeśli zostawiłaś/eś komentarz lub dodałaś/eś mnie do obserwowanych - na pewno zajrzę do Ciebie w wolnej chwili.