środa, 18 kwietnia 2012

"Zaskakiwajka" z Ambasady Piękna

W dniu dzisiejszym zostałam totalnie zaskoczona. 
Niemniej zdecydowanie pozytywnie.
Kuriera zupełne się nie spodziewałam, gdyż
czekałam najpierw na maila z informacją o wysyłce.
Zamiast maila przyszła paczka od Ambasady Piękna

Po otworzeniu paczki od razu zaświeciły mi się oczy.
Oto co w niej znalazłam: 

Kosmetyki pochodzą z serii z nowej linii ekologicznej produktów CHI Organics,
firmy Farouk Systems.  Jak głosi producent:
"Linia odżywcza Terapia Oliwkowa CHI Organics została stworzona, 
by połączyć starożytną filozofię zdrowia i urody 
z zaawansowanymi amerykańskimi produktami"
W mojej paczce znalazły się: 
--> Odżywczy szampon oliwkowy
--> Odżywcza Oliwkowa kuracja regenerująca
Jestem wręcz zachwycona zawartością, bo szampon jest wolny od parabenów,
a ja ostatnimi czasy przerzuciłam się na naturalną pielęgnację moich włosów, 

które zdecydowanie o to prosiły :)) 

Tak więc zabieram się do testowania, dzisiaj pierwsze mycie, 
a za jakiś czas recenzja.
Mam nadzieję,  że szampon i pasta spełnią moje oczekiwania.
Zwłaszcza, że narobiłam sobie (i moim włosom) ogrooomnej nadziei :)



Używałyście? Słyszałyście w ogóle o tej serii?
Ja oczywiście nie mogłam się powstrzymać od powąchania
i już wiem, że zapach mają świetny :)



P.S. Przypominam o rozdaniu, które niebawem się kończy.

35 komentarzy:

  1. ładna niespodzianka, sama chciałabym takie dostawać :)
    czekam na recenzję! buziole

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze bardzo fajna niespodzianka :)
    czekam na recenzję i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. produkty wyglądają ciekawie, jestem ciekawa Twojej opinii o nich, więc będę zaglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Daj znać jak się sprawują ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem , czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa Twojej recenzji, czekam ze zniecierpliwieniem!:-) I oczywiście obserwuję:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie się zapowiada, czekamy na opinie:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale cudeńka dostałaś - też będę ciekawa opinii

    OdpowiedzUsuń
  9. No proszę jakie zaskoczenie ;D Czekam również ;)

    Może jeszcze wróci do oferty ;) Trzeba być na bierząco :) Zdjęcia grzywki będą dziś wieczorem ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. też bym chciała taką niespodziankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tej serii, ale te produkty wyglądają bardzo ciekawie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o nich nigdy ale chętnie się coś dowiem ;) dzięki za odwiedziny na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj nie, raczej nie znam tej firmy! ale czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy nie używałam, zawsze używam swoich, przetestowanych szamponów itp. ;)
    obserwujemy ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwszy raz słysze o tej firmie, jestem ciekawa recenzji :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie niespodzianki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki odżywczy szampon przydałby mi się ;) Nie słyszałam o tej firmie . Zapraszam do mnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie lubię takie niespodzianki ;D Jestem ciekawa działania tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje gratulacje z niespodzianki :P

    OdpowiedzUsuń
  20. nigdy nie używałam, ale chętnie poczytam opinie : )

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę polecam. Właśnie skończyłam ćwiczyć (trening trwa 30 minut). Poziom endorfin wzrósł, a mi chce się jeszcze ćwiczyć i ćwiczyć. Ćwiczenia są świetne :) Zaraz chyba jeszcze uciekam na rower :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie moge sie doczekac, szczegolowej recencji tych kosmetykow :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka niespdozianka! Zazdroszczę Ci jej :*

    OdpowiedzUsuń
  24. szczerze mówiąc nie słyszalam o tej serii, ale nie obraziłabym się jakbym taka dostała :D

    OdpowiedzUsuń
  25. super :) czekam na opinie :) sama nigdy nic tej firmy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy o tym nie słyszałam :) Ale zapowiada się ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowne produkty! sama bym się nie obraziła na taką paczkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie znam, dlatego tym bardziej jestem ciekawa recenzji:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że mój post zainteresował Cię na tyle,
że postanowiłaś/eś pozostawić po sobie ślad :)
Proszę tylko o jedno - nie spamuj!
Nie martw się, jeśli zostawiłaś/eś komentarz lub dodałaś/eś mnie do obserwowanych - na pewno zajrzę do Ciebie w wolnej chwili.