niedziela, 29 lipca 2012

Zjawa w odsłonie Maxi :)

Dzisiejsza pogoda jest nieprzewidywalna :)
Słońce + upał, a za chwilkę burza + deszcz. 
Założyłam dzisiaj na siebie moją ukochaną Maxi, 
którą upolowałam jakiś czas temu na wyprzedaży :) 
Przeżyła już ze mną wiele, ale ma się jeszcze całkiem dobrze,
a ja ani myślę się jej pozbywać.
Zdecydowałam się również na koturny,
które ostatnio towarzyszą mi na co dzień :)
Są naprawę baaardzo wygodne.
Torba tym razem mała, ale na krótki spacerek zdecydowanie się nadaje, zwłaszcza, że 
zawsze można ją przełożyć przez ramię  :) 
Sukienka - H&M 
Koturny - No Name
Torba - SH


P.S. Wiem, że ostatnio troszkę Was zaniedbałam, 
ale w ramach rekompensaty obiecuję wakacyjne rozdanie. :) 

90 komentarzy:

  1. śliczna torba XD
    oj tam <3 obserwujemy? :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja niestety w MAXI wygladam na jeszcze nizszego krasnala, wiec to nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niski wzrost + koturny + maxi i wygląda się świetnie :))

      Usuń
  3. a ja maxi nie lubie na sobie ;)) nie lubie nawet spodnic dlugosci do kolanka bo sie zle w niej czuje ;) ale Twoja ma swietny wzor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja długości do kolanka też nie lubię :) albo mini, albo maxi :)

      Usuń
  4. cudowna sukienka *.* żałuję, że jestem taka mała, bo strasznie bym chciała móc nosić takie sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wlasnie dlugie sukienki wydluzaja osobe a nie zmniejszaja....

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ci do twarzy w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja niestety nie mam żadnej maxi dress w swojej szafie...ale Twoja jest bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz ślicznie, a maxi jest jak najbardziej udanym łupem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietna maxi ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz w tej sukience

    OdpowiedzUsuń
  11. Łaaaał, podoba mi sie ta sukienka! Do twarzy Ci w niej ABSOLUTNIE :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna sukienka, uwielbiam maxi

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba też sprawię sobie maxi :D wyglądają mega kobieco :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwelbiam sukienki i spódnice maxi. Bardzo mi sie ta podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję za wsparcie! :))
    nie lubię takich sukienek, ale ta mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wyglądasz, ja właśnie zakupiłam moją maxi w kwiaty, ale jest deszcz:-(

    OdpowiedzUsuń
  17. cudna! też mam taką tylko czarną:)

    OdpowiedzUsuń
  18. idealna sukienka na letnie dni:) mega!

    OdpowiedzUsuń
  19. No to czekamy na rozdanie.;)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądasz na sympatyczną osóbkę i ja bym wybrała dla Ciebie coś w bardzij żywej kolorystyce, a co tam! wakacje są trzeba zaszaleć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następna stylizacja będzie na kolorowo! a co tam! :)

      Usuń
  21. ślicznie wyglądasz :)
    heh, oj tak tak, ogródek musi być! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. brdzo ladna stylizacja :) buty są extra!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Polecam e-booka z całego serca !!!
    to najlepsze urządzenie jakie kiedykolwiek miałam. Moge mieć tam ze 60 książek i czytać sobie wszędzie ze względu na jego rozmiar.
    polecam bardzo sie opłaca ; )
    tikkers-lifeblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Outfit bardzo fajny no i buty <33

    Ja jednak wolę taki upał :) Przynajmniej mam co robić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie wyglądasz! U mnie od wczorajszego wieczoru ciągle deszcz, deszcz i deszcz.
    Obserwuję :) liczę na to samo, z chęcią będę zaglądała.

    OdpowiedzUsuń
  27. Sukienki maxi są teraz mega!:)


    Zapraszam do konkursu!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna sukienka.. a koturny są mega *.*
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczna sukienka :)
    Dodałam twój blog do obserwowania , liczę na mały rewanżyk ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczna jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
  31. ja też ostatnio zaszalałam i kupiłam koturny i nawet radzę w nich sobie :p

    OdpowiedzUsuń
  32. fajna stylizacja ;(

    katttusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. strasznie lubię takie długie sukienki, Twoja jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubie maxi sukienki i spodnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  35. to dziwne, ale jeszcze nie mam żadnej sukienki maxi ;o a Twoja jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  36. dobrze w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajna maxi;) Bardzo ładnie podkreśla figurę;) Zapraszam do siebie http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajny blog, świetny nagłówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo ciekawy wzór tej sukienki :) na spacer idealny zestaw
    pozdrawiam i zapraszam ponownie - nowa notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. tak ma, i była strasznie droga aż 10 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawa, choć ja w wersji maxi tylko spódnice na sobie toleruję ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dzięki za komentarz!
    Sukienka cudna, z chęcią poobserwuję Twojego bloga :P

    OdpowiedzUsuń
  43. oj dawno mnie tu nie było ale sukienka maxi podoba mi sie! strasznie przepraszam za nieobecnośc

    OdpowiedzUsuń
  44. SukIenka prześliczna (:
    ODP. Tak ma prawdę pachną ^^

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczna sukienka. Uwielbiam maxi dress - ostatnio kupiłam sobie taką biało-czarna :))

    OdpowiedzUsuń
  46. jaka zajebista tobraaaaaaaaaaaaa ! Oddawaj :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Zawsze chciałam kupić sobie maxi dress, ale nadal tego nie zrobiłam.. :( a ta jest bardzo ładna :) i koturny mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  48. świetna maxi - dziękuje z całego serca za miłe słowa - obserwuje również

    OdpowiedzUsuń
  49. dziękuję :)
    chciałam odpisać pod rozdaniem, ale uznałam, że nie będę Ci zaśmiecać xD sukienka ma serio taki dekolt? czy jak sie założy to jest "węższy" ? ;d

    OdpowiedzUsuń
  50. fajna.. ja jakoś do maxi sie jednak nie przekonałam...:)
    ładnie wyglądasz:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  51. kolor nie mój, ale uwielbiam maxi!

    OdpowiedzUsuń
  52. ale ładna ta maxi:)

    zapraszam:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że mój post zainteresował Cię na tyle,
że postanowiłaś/eś pozostawić po sobie ślad :)
Proszę tylko o jedno - nie spamuj!
Nie martw się, jeśli zostawiłaś/eś komentarz lub dodałaś/eś mnie do obserwowanych - na pewno zajrzę do Ciebie w wolnej chwili.