sobota, 18 lutego 2012

Jak wykonać manicure hybrydowy?



 Chyba każda z nas marzy o trwałym kolorze na paznokciach ;) 
Bez codziennego poprawiania, zmywania i nakładania lakieru od nowa. 
Pewnym rozwiązaniem jest manicure hybrydowy
który utrzymuje się na paznokciach dłużej, 
niż zwykły lakier i wygląda rzeczywiście rewelacyjnie :)  

Niestety koszt wykonania takiego manicure u kosmetyczki jest dla mnie zbyt duży, 
abym mogła sobie pozwolić na systematyczność w tej kwestii. 
Warto więc zaopatrzyć się w zestaw do robienia takiego manicure i robić go samodzielnie. 
Nie jest to czynność zbyt skomplikowana, 
a kiedy dojdziemy do wprawy zajmie nam niezbyt wiele czasu ;) 

Co będzie nam potrzebne?  
lampa UV
baza hybrydowa
lakier hybrydowy
cleaner
patyczki bambusowe lub radełko
waciki bezpyłowe
bloczek polerski 
Jak wykonać? 

KROK 1: 
Doprowadzamy paznokcie do porządku 
(usuwamy resztki lakieru, odsuwamy skórk itp.)
 Następnie płytkę paznokcia musimy dokładnie 
zmatowić blokiem polerskim. Zwróćcie uwagę zwłaszcza na boki płytki, 
bo jeśli nie zmatowimy jej dokładnie, to manicure nie będzie trwały.
KROK 2: 
Dokładnie przemywamy paznokcie 
bezpyłowym wacikiem 
nasączonym Cleanerem.
 KROK 3: 
Nakładamy bazę
 i utrwalamy w lampie UV, 
przez ok. 5 min.
KROK 4: 
Nakładamy lakier
 i utrwalamy go w lampie UV, 
w ten sam sposób, co poprzednio.
KROK 5: 
Powtarzamy czynności z kroku 3, 
czyli ponownie nakładamy bazę i utrwalamy ją w lampie. 

KROK 6
Przemywamy Cleanerem

GOTOWE :)) 
Jak jest z trwałością takiego manicure? 
Teoretyczne wytrzymuje na paznokciu do 3 tyg, 
w praktyce zależy to chyba od paznokci, 
u mnie wytrzymuje dosyć krótko - mam chyba jakieś dziwne paznokcie. 
Natomiast osobom, którym ten manicure wykonywałam 
wytrzymał ok. 2 tygodni

Poniżej zdjęcie po tygodniu od zrobienia manicure:


A jak u Was w tej kwestii?
Robiłyście?
Jakie odczucia?
Jak długo wytrzymuje? 

16 komentarzy:

  1. Nigdy nie robiłam takiego manicure'u, ale z chęcią bym kiedyś wypróbuję.

    Książka jest zdecydowanie lepsza, ale jak dla mnie film nie był najgorszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja robię ze wzrokami . ;D
    Mam taki specjalny lakier . Albo stosuję utwardzacz . ^^
    A co do pytania czy z Łodzi :
    Nie , ja z Tomaszowa , ale często w Łodzi bywam .
    Miałam gdzieś ich zdjęcie ale w starym komputerze . ;/
    Pozdrawiam . ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a kiedy wzorki dodajesz? pomiędzy lakierem, a drugą warstwą bazy?

      Usuń
  3. fajne paznokietki.
    i dzięki za opinię w sprawie mojej biżuterii, to dla mnie bardzo ważne- dzięki czyjejś krytyce i opiniach można się wiele nauczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie robiłam, ale wydaje się super! ;o

    xoxo,
    http://myblondhair.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy jeszcze od paznokci,
      jeśli trzyma się długo, to rzeczywiście jest super ;)

      Usuń
  5. Ciekawy post ;)
    zapraszam do mnie,nowa notka ';>

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nawet o nim nie słyszałam, ale brzmi kusząco. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja usłyszałam o nim pierwszy raz jakiś czas temu i postanowiłam spróbować ;) Oczywiście najpierw poszłam do kosmetyczki, ale stwierdziłam, że zbyt szybko doprowadzę się do bankructwa, więc postanowiłam liczyć na własne umiejętności ^^

      Usuń
    2. Bardzo ciekawe:) muszę spróbować, bo taką lampę mam;)

      obserwujemy się? Bardzo chętnie poczytam następne posty. pozdrawiam:)

      Usuń
    3. Jeśli masz lampę to próbuj, bo lakiery na allegro można w granicach 15 zł kupić, bazę chyba też w takiej cenie znajdziesz ;)

      Usuń
  7. Naprawdę fajna notka, tym bardziej, że się zebrać nie mogę do hybrydowego:))

    ja dopiero zaczynam (i wcale nie wiem jak długo potrwa mój zapał na bloga), ale zapraszam :)
    www.wszpilkachprzezzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też planuję taką notkę :) Fajnie, że ktoś też robi to co ja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też robie sama. Jest to duża wygoda, bo nie trzeba malować codziennie paznokci. Jestem w dodoatku maniaczka sprzątania i lakier niekiedy nawet nie przetrwał 1 dnia. Noszę hybrydy ok 3 tyg.
    Pozdrawiam
    ruda

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie mam większość tego sprzętu ale nie używam,bo znudziło mi się robienie tipsów. Będę musiała kiedyś spróbować tym sposobem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzisiaj będzie mój pierwszy raz :P

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że mój post zainteresował Cię na tyle,
że postanowiłaś/eś pozostawić po sobie ślad :)
Proszę tylko o jedno - nie spamuj!
Nie martw się, jeśli zostawiłaś/eś komentarz lub dodałaś/eś mnie do obserwowanych - na pewno zajrzę do Ciebie w wolnej chwili.